ПЛАН-СІТКА НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ У ГЛИБОЦЬКІЙ ГІМНАЗІЇ

НА 2024-2025 Н.Р.

Серпень

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

1

2

5

6

7

8

9 Розгляд заяв педагогічних працівників про визнання результатів підвищення кваліфікації (за потреби )

12Діагностичне анкетування педагогічних працівників.

Коригування та погодження календарно-тематичного планування організації навчальної діяльності у закладі освіти.

Застосування компетентнісного підходу в календарно-тематичному плануванні з дотриманням академічної доброчесності.

13 Робота з молодими фахівцями та щойно прибулими вчителями

(Романюк Олександр Вікторович , вчитель фізики) .

Розробка системи заходів,спрямованих на формування розуміння учнями цінності освіти, навчання впродовж життя та здатності учнів самостійно оцінювати власний прогрес.

14 Огляд - «Електронний освітній кабінет вчителя»

Систематизація інформації про освітні ресурси педагогічних працівників (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, блоги тощо)

15 Опрацювання нормативних документів, рекомендаційних листів щодо організації освітньої діяльності, викладання предметів

Участь педагогів у методичних навчаннях, які проводить ЧІППОПП , Центр професійного розвитку педагогічних працівників смт Глибока

16

Інструктивно-методичнінаради для вчителів, які будуть викладати у 5-7 класах за новими навчальними програмами.

«Підсумкове оцінювання як інструмент вимірювання освітніх втрат та планування їх подолання». Методичний банк

19 Опрацювання нових нормативно-правових документів щодо організації оцінювання здобувачів освіти (Наказ МОН №1093 від 2.08.2024)

20 Систематизація критеріїв оцінювання під час обов’язкових видів робіт, організаційних форм проведення навчальних занять.

Аналіз участі педагогічних працівників в інноваційній дослідно-експериментальній роботі, експертній діяльності, добровільній сертифікації (за 2023-2024 н.р.)

21 Опрацювання методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів на засіданнях ЦПК.

Ознайомлення вчителів з переліком рекомендованої МОН навчальної літератури на 2024/2025 навчальний рік.

Розробка плану заходів щодо формування академічної доброчесності в учасників освітнього процесу

22 Розгляд на засіданнях ЦПК нових нормативно-правових документів щодо організації оцінювання здобувачів освіти (Наказ МОН №1093 від 2.08.2024)

23 Розробка плану заходів щодо формування академічної доброчесності в учасників освітнього процесу.

Аналіз участі педагогічних працівників в інноваційній дослідно-експериментальній роботі, експертній діяльності, добровільній сертифікації

26Методична година «Забезпечення належних умов для організації освітнього процесу учнів 5-х-6-х, 7-х класів відповідно до вимог Державного стандарту базової середньої освіти.

Вивчення нормативно-правових та інструктивно-методичних документів щодо впровадження

Державного стандарту базової середньоїосвіти.(5-6, 7-9 клас)».

27 1.Організація роботи динамічної групи вчителів, які викладають у 5-7 класах.

2. Про адаптаційний період для учнів 5 класів, протягом якого не буде здійснюватись поточне та тематичне оцінювання

3. Опрацювання нових нормативно-правових документів щодо організації оцінювання здобувачів освіти (Наказ МОН №1093 від 2.08.2024)

28Установча методична нарада вчителів-предметників та вчителів початкових класів:

Методика проведення першого уроку;

Інструктаж щодо ведення і заповнення класних журналів;

Про виконання єдиних вимог до усного і писемного мовлення учнів.

5. Методичні рекомендації оцінювання навчальних досягнень учнів 5 -7 класів. Опрацювання нормативно-правових документів щодо організації оцінювання в основній і старшій школі

Оприлюднення критеріїв, правил та процедур оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти на сайті закладу.

29 Оформлення інформаційних стендів про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень учнів в навчальних кабінетах та класних кімнатах

2. Інформування батьків про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень учнів.

Опрацювання особливостей діяльнісного підходу у реалізації нового змісту базової середньої освіти(до педради)

30

Педагогічна рада №1

Про адаптаційний період для учнів 5 класів, протягом якого не буде здійснюватись поточне та тематичне оцінювання.

Особливості реалізації нового змісту базової середньої освіти відповідно Державного стандарту базової середньої освіти. Початок циклу базового предметного навчання (7—9 класи).

Вересень

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

2 . Накази :

1. Про структуру та організацію ННМР у 2024-2025 н.р.;

2. Про організацію наставництва та роботи з молодими вчителями;

3. Про організацію наукової роботи у 2024-2025 н.р.;

4. Про організацію роботи з обдарованими учнями у 2024-2025 н.р.

3.Складання планів роботи з питань наступності між- ланками освіти.

Проведення заходів щодо адаптації педагогічних працівників до професійної діяльності (за потреби, якщо є молоді фахівці).

Організація роботи творчої групи вчителів з проблеми «Організація діяльнісного підходу у викладанні предметів у 5-7 класах»

4. Інструктивно-методична година

Про вимоги щодо ведення шкільної документації (особових справ учнів, календарно-тематичних планів, планів роботи факультативів, адаптованих планів виховної роботи).

Організація проведення діагностичних робіт щодо виявлення освітніх втрат.

5. Розробка планів самоосвіти вчителів гімназії.

Організація адаптаційного періоду здобувачів освіти 1, 5 класів та класно-узагальнюючого контролю.

Розроблення плану наступності, заходів адаптаційного періоду.

6.Ознайомлення школярів з критеріями оцінювання навчальних досягнень.

Інструктивно-методична година. Коригування та погодження календарно-тематичного планування організації навчальної діяльності у закладі освіти.

2.Застосування компетентнісного підходу в календарно-тематичному плануванні з дотриманням академічної доброчесності

9. Обговорити на засіданнях ЦПК критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.

Моніторинг поінформованості учасників освітнього процесу про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень учнів (протягом місяця)

Початок декади наставника

10. Засідання методичної ради №1

Презентація авторських систем оцінювання (протягом місяця)

Організаційне засідання атестаційної комісії. Ознайомлення зі складом атестаційної комісії. Розподіл обов’язків. Затвердження плану та графіку роботи

11.Закріплення наставників за молодими вчителями, організація та проведення декади наставника.

Тренінг. Організація адаптаційного періоду здобувачів знань 1, 5 класів та класно-узагальнюючого контролю.Розроблення плану наступності, заходів адаптаційного періоду.

12. Методичний бюлетень

«15 способів здійснити формувальне оцінювання на уроці». Лайфаки для вчителів.

13. Організація вивчення ППД у 2024-2025 навчальному році.

Розробка планів самоосвіти педагогічних працівників; рекомендації для вчителів, як продуктивно працювати над власною самоосвітою.

16 Розробити план проведення методичних заходів щодо використання ІКТ в освітньому процесі.

Методичний банк.

Особливості використання медіаосвітніх та інтернет-технологій в організації освітньої діяльності НУШ.

Тренінг для вчителів НУШ «Оцінювальні судження в системі формувального оцінювання»

17. Методична майстерка «Удосконалення освітнього процесу через сучасні освітні інструменти»

18.

Тренінг «Як розробити навчальну програму на основі модельної».

Методичний бюлетень/Методичний порадник «Формувальне оцінювання на уроці за рекомендаціями Державного стандарту базової середньої освіти».

19. Створення творчих груп для реалізації проєктної, дослідно-експериментальної діяльності

2. Лекторій «Академічна доброчесність – запорука твоїх знань»

(З допомогою УС).

Інформування учнів про необхідність дотримання норм академічної доброчинності .

20. 1.Коригування плану підвищення кваліфікації вчителів на 2024 рік (за потреби)

2. Курси підвищення кваліфікації при Глибоцькому ЦПРПП

Моніторинг адаптаційного періоду без поточного та тематичного оцінювання в 5-х класах

23. Обговорити на засіданнях ЦПК питання щодо оновлення “Портфоліо вчителя».

Організація роботи з учнями, які мають підвищений інтерес до вивчення окремих предметів

24. 1.Обговорення особливості організації освітнього процесу у 5-7-х класах згідно Концепції НУШ (затвердження заходів)

2. Опрацювання членами комісії щодо розгляду фактів порушення академічної доброчесності Положення про академічну доброчесність.

3. Освітня кампанія «Так академічній доброчесності». Ознайомлення з нормативними документами

25. 1.Організація роботи наукового товариства учнів «Гіперіон”

2.Установча конференція наукового товариства учнів «Гіперіон”.

3.Складання,корегування та затвердження планів роботи ЦПК, творчих груп, методичних угрупувань.

26.Робота на кафедрах. Складання «Індивідуальної програми професійного саморозвитку вчителя Глибоцької гімназії» (керівники ЦПК)

Заняття Школи молодого вчителя (згідно плану)

Моніторинг інформаційних ресурсів гімназії з питань академічної доброчесності, нетерпимості до корупції.

Нарада при директору № 1

27. 1.Організація вступу учнів 8-10 класів гімназії до БМАНУМ

2. Випуск «Методичного бюлетеня»

3. Випуск «Методичного порадника »

4. Підведення підсумків декади наставника

30. 1.Оглядовий контроль. Організація формувального оцінювання в базовій та старшій школі

(останній тиждень)

Жовтень

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

1.Олімпійський місячник (упродовж місяця)

-Участь у І етапі Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика, Т.Шевченка

- Участь здобувачів освіти в І етапі Всеукраїнських предметних олімпіад та у Інтернет-олімпіадах

Консультації для молодих вчителів щодо роботи з шкільною документацією (упродовж тижня)

Моніторинг стану викладання навчальних предметів:

-

(упродовж місяця)

Оглядовий контроль. Дотримання академічної доброчесності вчителями при використанні електронних засобів навчання (упродовж місяця)

2. Інформаційний вернісаж. Змішане навчання як шлях забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії.

2.Опрацювання нормативних документів, рекомендаційних листів щодо проведення І етапу Всеукраїнських предметних олімпіад та конкурсів.

3.Відвідування уроків молодих та малодосвідчених вчителів з метою надання допомоги

3.Партнерство в освіті. Поради для педагогів «Види спілкування».

Заняття для учнів 11-х класів «Способи формування стресостійкості. Підготовка до ЗНО (НМТ)».

4.1.Тренінг. «Процедура спільної (вчитель – учні) розробки критеріїв оцінювання».

2.Google-опитування вчителів, батьків, учнів «Дотримання академічної доброчесності на уроках суспільно-гуманітарного , природничого спрямування»

7. 1.Інструктивно-методичні нарада

2.Виготовлення інфографіки «Що таке академічна доброчесність», «Академічна доброчесність в умовах війни» (за потреби) (протягом місяця)

8.

1.Кейс-стаді "Проблеми адаптації пятикласників НУШ до умов навчання в основній школі. Виклики та їх подолання".

2.Психолого-педагогічний консиліум «Дорога у 5 клас: особливості, труднощі, проблеми наступності».

9. 1.Посвята в члени МАН

2. Анкета-опитування учнів щодо академічної доброчесності

3. Психолого-педагогічний консиліум «Дорога у 7 клас: особливості, труднощі, проблеми наступності».

10.1.Методичні поради Інформування учнів про очікувані результати навчання, перелік завдань під час вивчення кожної теми – необхідні умови особистісно орієнтованого навчання.

2. Підготовка власних матеріалів для участі у Інтернет-семінарах, конференціях

11.

1.Тренінг. Процедура спільної (вчитель – учні) розробки критеріїв оцінювання.

2.Персональний контроль. Відвідування та аналіз уроків у вчителів, які атестуються у 2024-2025 н.р.(протягом місяця)

14.Моніторинг впровадження формувального оцінювання у 5-7 класах НУШ(протягом тижня)

15. Психолого-педагогічний консиліум «Дорога у 6 клас: особливості, труднощі, проблеми наступності».

16.Підготовка до проведення методичних заходів на наступному тижні

17. Підготовка до проведення методичних заходів на наступному тижні

18. 1.Випуск «Методичного бюлетеня»

2.Випуск «Методичного порадника»

21. Тренінг «Оцінювання без знецінювання» (учні середньої ланки гімназії)

22. 1.Методичний діалог. Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою інтернет-сервісів

23 Тематичний контроль. «Проєктна діяльність на уроці – шлях розвитку ключових компетентностей». Залучення учнів до проєктної діяльності

24. Презентаційний меседж «А я роблю так...»( з досвіду реалізації діяльнісного підходу до викладання предметів )

25. 1. Засідання динамічної групи вчителів 5 -7 класів НУШ.

2. Інструктивно-методична оперативка

1. Про роботу школи в канікулярний час

2.Про підсумки участі учнів у І етапі предметних олімпіад, конкурсах тощо.

3. Про підсумки перевірки електронних класних журналів

4. Про стан харчування учнів

5. Про адаптацію критеріїв оцінювання для 5-7-х класів НУШ

28.

Заняття постійно діючого семінару №1 “Шляхи вдосконалення педмайстерності” .

29.

Заняття відкритої педагогічної академії №1 (психолого-педагогічного семінару)

30.

Педагогічні читання №1

Випуск «Методичного порадника» /»Методичного бюлетеня»

31.

1.Педагогічна рада №2

2.Засідання творчої групи вчителів «Організація діяльнісного підходу у викладанні предметів у 5-7 класах»

1.11

Листопад

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

4. Практичне заняття з учителями «Самооцінювання та взаємооцінювання-один з основних елементів ефективності сучасного уроку з використанням технологій навчання».

Методична нарада «Психологічні основи уроку, схеми аналізу та самоаналізу уроку»

3. Самооцінювання роботи закладу за напрямом

«Освітнє середовище закладу освіти»(протягом місяця)

5. Провести моніторинг адаптації здобувачів освіти 5-х класів до нових умов навчання (протягом місяця)

Анкетування вчителів «Форми і методи компетентнісного навчання у викладанні предметів у 5-7 класах НУШ»(протягом місяця)

6. 1.Панорама педагогічного портфоліо вчителів, що атестуються.( протягом місяця)

2.Оглядовий контроль. Виконання молодими вчителями методичних рекомендацій за результатами відвідування уроків адміністрацією школи.(протягом місяця)

7.Організація участі учнів у ІІ етапі ВУО , Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика, Т.Шевченка

2,Опрацювати цикл антикорупційних матеріалів на освітній платформі EdEra (протягом місяця)

8. Вивчення системи роботи вчителів, які атестуються

(протягом місяця)

Запровадження інформаційного супроводу пошукової діяльності вчителів (створення банку педагогічних ідей, освітніх технологій, перспективного досвіду)

11.1.Педагогічний практикум. «Нова українська школа: нові форми організації освітньої діяльності учнів на уроках» (взаємовідвідування уроків) (протягом тижня)

12. Анкетування вчителів. Впровадження інноваційних технологій в системі оцінювання навчальних досягнень.Електронні освітні платформи для організації здійснення контролю рівня оволодіння ключовими предметними компетентностями здобувачів освіти.

13. Підготовка учнів до ІІІ етапу ВУО (протягом місяця)

Заняття динамічної групи вчителів 5 -7 класів НУШ.

Редагування критеріїв оцінювання навчальних досягнень 5-7-х класів НУШ, 8-11 класів з навчальних предметів.

14.Організація участі учнів у Міжнародному конкурсі з інформатики і комп’ютерної грамотності «Бебрас», Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч», Міжнародному природничому інтерактивному конкурсі «Колосок»

(протягом місяця).

15. Організація циклу семінарів для вчителів, що атестуються «Використання технологій компетентнісного навчання в освітньому процесі»

18. Подання керівництву школи пропозицій щодо підвищення кваліфікації у 2025 році

19. Методична година. Як розробляти критерії формувального оцінювання: орієнтовний алгоритм спільної роботи учителів та учнів.

20.Академічна доброчесність. Розроблення диференційованих завдань та завдань, які унеможливлюють списування для роботи з учнями в умовах особистісно орієнтованого навчання

21.Заняття Школи становлення молодого вчителя

22. Обмін досвідом Як формувати відповідальне ставлення учнів до навчання.

Обмін досвідом вчителів, які результативно працюють з обдарованими дітьми.

25. Майстерка «Проєктна діяльність на уроках» (з досвіду роботи вчителів гімназії )

26.Засідання ради НТУ «Гіперіон»

Підготовка членів НТУ до І етапу конкурсу-захисту НДР

27.

1.Методична рада №2

2.Подання керівництву школи пропозицій щодо підвищення кваліфікації у 2025 році(протягом місяця)

28. Нарада при директору

29. Випуск «Методичного бюлетеня»

Випуск «Методичного порадника».

Сформувати орієнтовний план підвищення кваліфікації на 2025 рік відповідно до запитів педагогічних працівників

Грудень

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

2. 1.Моніторинг результатів навчальної діяльності учнів 3-11 класів (українська мова, математика, англійська мова, історія України)(1-3 тижні).

2. Моніторинг сформованості мовної компетентності у здобувачів освіти 2-4 класів(1-3 тижні).

3. Моніторинг результатів навчальної діяльності та індивідуального поступу здобувачів освіти, які навчаються за індивідуальною формою навчання

(1-3 тижні).

4. Самооцінювання роботи закладу за напрямом «Оцінювання навченості здобувачів освіти»(протягом місяця)

3. 1.Доведення до відома батьків методичних рекомендацій оцінювання навчальних досягнень учнів у Новій українській школі

2. Моніторинг стану викладання навчальних предметів:

Трудове навчання та технології

Моніторинг стану методичного забезпечення викладання трудового навчання та технологій(протягом місяця).

4. 1.Моніторинг інформованості про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів.

2. Моніторинг об'єктивності формувального оцінювання в основній та старшій школі

5. 1.Індивідуальні бесіди з учнями, які мають високий рівень навчальних досягнень. Коригування індивідуальних освітніх траєкторій обдарованих дітей.

2. Індивідуальні бесіди з учнями, які мають низький рівень навчальних досягнень та пропуски уроків без поважних причин.

6.

9.

Підсумки роботи над реалізацією проєктів з навчальних предметів(наказ)

10.Вивчення системи роботи педпрацівників, які атестуються

(протягом місяця)

Моніторинг дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками під час відвідування навчальних занять

(протягом місяця)

11.Участь членів наукового товариства “Гіперіон у І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН (протягом місяця)

12.Учнівська конференція «Чесність починається з тебе» (про академічну доброчесність та протидію корупції)

13. Індивідуальні бесіди з учнями, які мають низький рівень навчальних досягнень та пропуски уроків без поважних причин.

Індивідуальні бесіди з учнями, які мають високий рівень навчальних досягнень. Коригування індивідуальних освітніх траєкторій обдарованих дітей.

Підведення підсумків

тижня права та протидії корупції

16.Консультації з питання сертифікації учителів

Методична година «Види оцінювання, які сприяють компетентнісному підходу. Володіння педпрацівниками технологіями розробки тестів, дидактичних вправ, опитувальників».

Портфоліо.

Компетентнісне навчання: ідеї для реалізації на уроці. Як оцінити компетенції дитини?

17. 1.Засідання ради НТУ «Гіперіон».

2. Ділова гра «Я роблю так…». Школа вивчення, узагальнення та поширення ППД.

18.Моніторинг дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками під час відвідування навчальних занять та заходів предметних декад

19.Інформаційна трибуна

«Віртуальна екскурсія по педагогічних просторах інтернету».

20.Творчі роботи вчителів з теми «Професійна компетентність вчителя» ( на засіданнях ЦПК)

Моніторинг

результатів роботи з обдарованими дітьми

23. IX науково-практична конференція шкільного наукового товариства “Гіперіон” “Шлях у велику науку”

24. 1.Випуск «Методичного бюлетеня»/ «Методичного порадника»

2.Підготовка звіту за результатами І семестру 2024-2025 навчального року

25. Різдво

26.Проаналізувати стан підвищення кваліфікації у закладі освіти та сформувати орієнтовний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік за поданнями педагогічних працівників

Педагогічна рада № 3

Затвердження плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік

27. Розглянути клопотання педагогічних працівників про визнання результатів підвищення кваліфікації (за потреби )

30.

31.

Січень

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

1 Моніторинг особистого професійного зростання вчителів (протягом місяця)

Індивідуальні співбесіди з вчителями щодо дотримання академічної доброчесності (за результатами звернень учнів, батьків)

2 Педагогічні читання №2

3 Заняття постійно діючого семінару “Шляхи вдосконалення педмайстерності”№2

Моніторинг об’єктивності семестрового оцінювання учнів.

Обговорення підсумків моніторингу результатів навчальної діяльності учнів 3-11 класів. Коригування календарно-тематичних планів та планів індивідуальної роботи (на засіданнях МО, ЦПК )

6. Засідання динамічної групи «Вчителі 5-7 класів НУШ»

7. Методичні посиденьки «Особливості використання медіаосвітніх та інтернет-технологій в організації освітньої діяльності НУШ»

8. 1. Заняття відкритої педагогічної академії (психолого-педагогічного семінару)

2. Індивідуальні співбесіди з вчителями щодо дотримання академічної доброчесності (за результатами звернень учнів, батьків)

9. Засідання творчої групи вчителів

10. Методичний воркшоп (відкриті засідання МО, ЦПК)

(протягом місяця)

Розробка плану індивідуальної роботи з учнями, які показали низький рівень успішності.

Продовжити роботу з виявлення обдарованих дітей, які навчаються в закладі

13. Інструктивно-методична нарада

Індивідуальні заняття з учнями по підготовці їх до ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових предметів.

Оновлення інформації в куточках самооцінювання, критеріїв оцінювання

14. Індивідуальні консультації з учнями, членами НТУ “Гіперіон”, по підготовці їх до ІІ обласного етапу конкурсу-захисту НДР.

15. Підготовка та публікація матеріалів за темами професійної діяльності, практичних прийомів, що розвивають критичне мислення учнів 5-7 х класів НУШ , використовуючи різні методи.

16. Школа взаємовідвідування вчителів. Запрошення молодих фахівців на уроки вчителів-наставників.

Методичні посиденьки «Особливості використання медіаосвітніх та інтернет-технологій в організації освітньої діяльності НУШ»

17. Засідання комісії із забезпечення академічної доброчесності

(за потреби).

Стимулювання роботи вчителів з проведення відкритих уроків, участь в семінарах, конференціях

20.

21.Панорама педагогічного портфоліо вчителів, що атестуються.

22. Моніторинг стану залучення педагогічних працівників до виконання функцій освітніх експертів

23. Затвердження плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2025 рік

24. Укладання договорів про надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації педагогічних працівників з суб’єктами підвищення кваліфікації на 2025 рік

27.

Професійний стандарт вчителя. Вивчення системи роботи вчителів, які атестуються.

28.

Випуск “Методичного порадника”

29.

Випуск “Методичного бюлетеня”

30. 1.Проведення анкетування серед учнів і батьків з метою виявлення громадської думки за анкетою «Учитель очима дітей»

2.Круглий стіл «Культура академічної доброчесності: проблеми та виклики для здобувачів освіти»

3. Нарада при директору

31. Заняття Школи молодого вчителя

Лютий

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

3. Самооцінювання роботи закладу за напрямом

«Оцінювання педагогічної діяльності » (протягом місяця)

Методична рада №3

4. Марафон методичних знахідок вчителів з питань самооцінювання та взаємооцінювання (протягом місяця)

5. Семінар-практикум «Складання кейса вчителя з формування ключових компетентностей здобувачів освіти»

6.Моніторинг використання завдань компетентнісного змісту в класах з профільним вивченням окремих предметів

7. Складання характеристик учителів, які атестуються (протягом місяця)

10. Складання характеристик учителів, які атестуються

(протягом місяця)

11. Методичний діалог «Шість стратегій ефективного навчання - навчити неможливо, можливо лише навчитися». Робота з учнями, які не встигають у навчанні. Організація компетентнісного навчання.

12.Інструктивно-методична нарада

Панорама педагогічного портфоліо вчителів, що атестуються.

13. Моніторинг стану організації інформаційно-просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу з питань дотримання академічної доброчесності

14. Педагогічний ринг «Ключові проблеми реформування сучасної школи»

17. Організація декади творчості молодого вчителя(17.02-23.02)

18. Відкриті уроки молодих вчителів

Школа молодого вчителя

“Ефектність чи ефективність методичного інструментарію уроку”.

19. Відкриті уроки молодих вчителів

20. Відкриті уроки молодих вчителів

Круглий стіл для вчителів з обміну досвідом: «Робота з обдарованими учнями»

21. Калейдоскоп методичного інструментарію молодих вчителів.

24.Методична декада «Я атестуюсь»: презентація досвіду роботи(за окремим планом)

Засідання методичної ради №3

2. Калейдоскоп методичного інструментарію молодих вчителів.

Професійний стандарт вчителя. Вивчення досвіду та системи роботи вчителів, що атестуються .

21.Калейдоскоп методичного інструментарію молодих вчителів.

Професійний стандарт вчителя. Вивчення досвіду та системи роботи вчителів, що атестуються .

22.Методичне чаювання адміністрації гімназії з молодими вчителями.

Професійний стандарт вчителя. Вивчення досвіду та системи роботи вчителів, що атестуються .

23. Школа молодого вчителя. Підсумки декади творчості молодого вчителя(17.02-23.02)

Професійний стандарт вчителя. Вивчення досвіду та системи роботи вчителів, що атестуються .

26Випуск «Методичного порадника»

Круглий стіл «Самоосвіта вчителів як складова системи внутрішкільної методичної роботи».

27. Засідання педагогічної ради №4

Педагогічний вернісаж «Еверест педагогічної майстерності» ( методичний атестаційний захід)

28.Випуск «Методичного бюлетеня.

Випуск «Методичного альманаху» за матеріалами методичної декади

(протягом місяця)

Вихідний моніторинг з предметів ЗНО

Березень

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

3. Участь у конференціях, семінарах, курсах підвищення кваліфікації онлайн

Самооцінювання роботи закладу за напрямом

«Управлінські процеси закладу освіти »

4. Тренінг з теми компетентнісного підходу в системі оцінювання 5-9 х класів

5.

6.

7.Розробка плану заходів проєкту «Успішне ЗНО» у 2025 році

10. Анкетування «Самооцінювання та рефлексія»

11. Майстер-клас

«Онлайн простір - осередок реалізації вчительського партнерства»

12.

13.

14.

17.Тиждень академічної доброчесності

Круглий стіл з елементами тренінгу «Академічна доброчесність-шлях до успіху»

Круглий стіл

«Технологія креативного мислення».

Засідання ради НТУ «Гіперіон»

18.

Інтерактивний лекторій про академічну доброчесність для 1-4 класів

Тренінг «Організація застосування Google Форми — сервісу для аналізу результатів навчання здобувачів освіти, оптимізації збирання та аналізу інформації».

19. Інтерактивний лекторій про академічну доброчесність для 5-6 класів

Узагальнення результативності роботи обдарованої учнівської молоді за навчальний рік

20.

Інтерактивний лекторій про академічну доброчесність для 7-9 класів

Динамічна група «Вчителі 5-7 класів НУШ”

Панорама творчості «Ваша Величність Урок»(члени групи , що атестуються)

21.

Інтерактивний лекторій про академічну доброчесність для 9-11 класів

Моніторинг застосування педагогічними працівниками інструментів електронного журналу «Нові знання»

Визначення кандидатур вчителів для заохочення за результатами атестації

24.

Педагогічні читання №3

Методична нарада «Інновації в педагогіці» (огляд методичних онлайн-журналів

Оформлення атестаційних листів та ознайомлення педагогічних працівників з атестаційними листами під підпис

25.

Психолого-педагогічний семінар №3

Засідання динамічної групи «Вчителі 5-7 класів НУШ»

26.

Нарада при директору.

Постійно діючий семінар №3

27. Випуск «Методичного порадника»

Заняття творчої групи

Методичний банк. Як розробити й використовувати компетентнісно орієнтовані завдання. Схема складання компетентнісних завдань»

28.Випуск «Методичного бюлетеня»

Заняття Школи молодого вчителя

Засідання Ц(П)К: «Обговорення та поширення передового педагогічного досвіду».

Підготовка матеріалів до збірника “Ідеї.Пошуки.Знахідки

Квітень

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

1. Засідання ради НТУ «Гіперіон».

Участь у русі вчительських (не)конференцій EdCamp України(згідно графіка конференцій)

Моніторинг результатів навчання учнів з української мови , математики , історії, англійської мови. Вихідний моніторинг з предметів НМТ(протягом місяця)

2.Випуск збірника «Ідеї.Пошуки.Знахідки» за підсумками роботи вчителів по роботі над науково-методичною темою(протягом місяця)

Моніторинг стану викладання фізики та астрономії(протягом місяця)

Моніторинг виконання заходів щодо формування академічної доброчесності у закладі освіти(протягом місяця)

3. Збір, систематизація та узагальнення матеріалів з питань методичної, інноваційної, науково-дослідницької роботи

(протягом місяця)

4. Внутрішній моніторинг результатів навчання учнів

початкової ланки освіти(протягом місяця)

7. Анкетування учнів та батьків щодо об’єктивності та справедливості системи оцінювання в закладі учнів 9-11 класів

8.Динамічна гупа вчителів 5-7 класів НУШ. Круглий стіл «Оцінювання для навчання, а не для покарання».

9. Педагогічний воркшоп «Навчати вчитися – мислення розвитку»

10.Джерела «скарбнички» досвіду (шляхи зниження навчального навантаження учнів) (керівники ЦПК)

11.

14. Круглий стіл для випускників 11 класів

“НМТ-реалізація принципів академічної доброчесності”

15.Інструктивно-методичні наради

Інтерактивний семінар «Академічна доброчесність в дії»

16. Засідання комісії з підведення підсумків шкільного конкурсу «Учень року», «Інтелект гімназії»

17.Підготовка до свята вшанування обдарованих учнів гімназії

18.Підготовка до засідання методичної ради №4

21. ВИХІДНИЙ ДЕНЬ

22.Методична рада №4

23. Підготовка до засідання педагогічної ради №5

24.

Випуск «Методичного бюлетеня»

25.

Педагогічна рада №5

Випуск «Методичного порадника»

28.

29.

30.

Травень

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

1.Моніторинг результатів навчальної діяльності учнів 3-11 класів (українська мова, математика, англійська мова, історія України,)

2.Анкетування педагогів з приводу планування методичної роботи на 2025-2026 н.р.

5.Складання звітів про науково-методичну роботу за навчальний рік (керівники ЦПК)

6.Анкетування педагогів з приводу планування методичної роботи на 2025-2026 н.р.

7.Підведення підсумків роботи з обдарованими учнями

8. Підготовка звітів керівників ЦПК про роботу з обдарованими учнями

9. Підготовка звітів керівників ЦПК про роботу за навчальний рік

12. Систематизація картотеки сучасного електронного освітнього контенту

13.Оприлюднення інформації про результати участі здобувачів освіти в конкурсах, олімпіадах, турнірах різних рівнів

14.Моніторинг звернень учасників освітнього процесу про порушення принципів академічної доброчесності

15.Проведення традиційного свята вшанування призерів ВУО та конкурсів

Звіти предметних кафедр «Реалізуємо академічну доброчесність в школі»

16.Круглий стіл (адміністрація , керівники МО, ЦПК)

«Підведення підсумків і аналіз роботи за навчальний рік»

19. Співбесіди з учителями за результатами виконання планів по самоосвіті. Планування тем із самоосвіти на наступний навчальний рік.

20. Конференція Нова українська школа: здобутки і перспективи

Співбесіди з учителями за результатами виконання планів по самоосвіті. Планування тем із самоосвіти на наступний навчальний рік.

21.

Педагогічна рада №6

22. Аналіз виконання планів роботи за 2024-2025 навчальний рік

Методичний захід з елементами тренінгу «На фінішній прямій: вдало та креативно завершуємо навчальний рік»

23. Підведення підсумків рееалізації проєктів предметних тижнів

26.Фронтальний контроль. Виконання заходів щодо реалізації Концепції Нової української школи.

27.Підведення підсумків проведення комплексного самооцінювання якості освіти за чотирма напрямками.

28.Підведення підсумків методичної роботи за рік.

Творчий звіт молодих вчителів за 2024-2025 н.р.

29.Підготовка річного звіту з методичної роботи.

30.Нагородження педагогічних працівників грамотами за підсумками навчального року

Кiлькiсть переглядiв: 666

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Листопад 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930