1. Загальні положення
Наукове товариство «Гіперіон» - творче формування учнів Глибоцької гімназії , які прагнуть поповнювати, удосконалювати свої знання в різних галузях науки і техніки, розвивати свій творчий, інтелектуальний, духовний потенціал, розширювати науковий кругозір, готуватися до майбутньої професії та громадської діяльності, набувати вмінь і навичок науково-дослідницької діяльності під керівництвом науковців, педагогічних керівників.
2. Мета та основні завдання діяльності наукового товариства «Гіперіон»:
Головною метою діяльності шкільного наукового товариства є розвиток пізнавальної активності та творчого потенціалу учнів в процесі поглибленого вивчення і наукового дослідження ними однієї із галузей наук.
Основними завданнями шкільного наукового товариства є:
• пошук, розвиток та підтримка обдарованих та талановитих учнів;
• створення умов для розвитку здібностей дітей до самостійної дослідницької діяльності, формування творчої різнобічно розвиненої особистості;
• поглиблення загальних знань учнів, а також спеціальних знань про предмет науково-дослідницької діяльності, формування умінь і навичок наукового дослідження;
• розширення кругозору учнів у галузі досягнень вітчизняної та зарубіжної науки, а також формування у них наукового світогляду і гнучкого нестандартного мислення;
• сприяння додатковій освіті учнів шляхом залучення до систематичної науково-дослідницької діяльності у різних галузях наук;
• пропаганда наукових досліджень та пошуків учнів через залучення їх до участі у різноманітних конкурсах та публікаціях учнівських творчих доробків, пропаганда наукових досліджень та досягнень учнів шляхом випуску періодичних видань, збірників тощо;
• виховання високоморальних якостей наукового фахівця, свідомого громадянина, патріота України, особистості високої духовної культури;
• проведення шкільного етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт та залучення школярів до участі до роботи у Буковинській Малій академії наук учнівської молоді, у обласному етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів БМАН;
• організація заходів для педагогів з метою підвищення професійного рівня щодо педагогічного керівництва науково-дослідницькими роботами;
• залучення до співпраці наукових працівників вищих навчальних закладів різних типів до організації діяльності шкільного наукового товариства.
3. Учасники реалізації положення:
учні 2-11 класів;
педагогічні керівники;
науковці ВНЗ.
4. Форми реалізації положення:
Наукове товариство здійснює свою діяльність у таких формах:
- індивідуальні роботи учнів під супроводом і керівництвом викладачів вищих навчальних закладів;
- конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів;
- учнівська конференція, виставка науково-дослідницьких робіт учнів;
- олімпіади;
- проведення систематичної науково-пошукової роботи;
- участь школярів у Всеукраїнських експедиціях
5. Основні напрями роботи шкільного наукового товариства:
- залучення до науково-дослідницької діяльності здібних учнів відповідно до їхніх наукових інтересів;
- навчання учнів роботи з науковою літературою, формування культури наукового дослідження;
- знайомство та співпраця з представниками науки, надання практичної допомоги учням у здійсненні дослідницької роботи;
- організація індивідуальних консультацій проміжного та підсумкового контролю в процесі наукових учнівських досліджень;
- залучення наукових працівників до керівництва науковими роботами учнів;
- рецензування учнівських наукових робіт під час підготовки їх до участі в конкурсах і конференціях;
- підготовка, організація та проведення учнівських конференцій, турнірів, олімпіад.
- редагування та видання учнівських наукових збірників.
6. Структура наукового товариства «Гіперіон»:
· У складі шкільного наукового товариства працюють секції:
- української мови і літератури;
- українознавства і краєзнавства;
- математики та інформатики;
- фізики і астрономії;
- іноземних мов;
- біології, хімії та екології;
- географії, економіки ;
- історії і правознавства;
- «Юний дослідник» /початкова школа/
· Очолює діяльність Рада наукового товариства «Гіперіон», до складу якої входять:
- голова НТ;
- заступник голови Ради НТ;
- cекретар;
- представники учнівського самоврядування 8-11 класів;
- керівники секцій;
- педагоги, що здійснюють керівництво науково-дослідницькими роботами;
· Запис до наукового товариства здійснюють на підставі бажання учнів брати участь у науково-дослідницькій роботі та рекомендацій вчителів - предметників;
· Вступивши до наукового товариства, учень працює в одній із секцій, в якій отримує консультації щодо вибору теми, написання науково-дослідницької роботи.
· Після того, як учень визначається з тематикою своєї роботи, Рада наукового товариства складає план роботи і консультацій у кожній секції;
· Рада товариства розглядає й затверджує тематику кожної секції, визначає вчителів, які проводимуть заняття й консультації;
· Захист науково-дослідницьких робіт здійснюється в ІІ етапи: передзахист (лютий ), захист (березень) на учнівській конференції;
· Під час передзахисту, захисту працює журі конкурсу;
· Підсумком діяльності наукового товариства є «Свято вшанування », мета якого - заохочення діяльності учнів.
Жовтень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |