№З/П | ЦПК, МО | ПІБ ВЧИТЕЛЯ | МЕТОДИЧНА ТЕМА |
1. | ЦПК фізико-математичних дисциплін | «Формування життєвої компетентності особистості шляхом впровадження інноваційних технологій в процесі навчання математики, фізики та інформатики» | |
1. | Дудка О.О. | Формування компетентностей учнів на уроках математики та інформатики засобами інтерактивних технологій | |
2. | Білоус І.В. | Удосконалення форм і методів проведення уроків інформатики і математики та створення середовища для самореалізації та всебічного розвитку особистості | |
3. | Грижюк Н.М. | Формування позитивної мотивації на уроках математики засобами інноваційних форм і методів навчання для розвитку життєвих компетентностей учнів | |
4. | Грижюк Б.В. | Використання Інтернет та медіа освітніх технологій навчання на уроках інформатики для формування життєвої компетентності особистості | |
5. | Дмитрашко О.В. | Впровадження інноваційних технологій для стимулювання розвитку інтелектуального і творчого потенціалу учнів, їх життєвих компетентностей у процесі вивчення математики та інформатики | |
6. | Романюк В.М. | Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання практично орієнтованих завдань на уроках фізики | |
7. | Стрільчук А.М. | Формування компетентного учня шляхом застосування методу проектів на уроках фізики та астрономії | |
2 | ЦПК оздоровчо-естетичних дисциплін | “ Сприяння соціалізації особистості для розвитку всебічно розвинутої людини” | |
1 | Андрон Т.О. | Соціалізація особистості школяра в умовах проведення уроків основ здоров’я | |
2 | Урсу В.М. | Роль компетентнісного підходу у соціалізації особистості в умовах нової української школи | |
3 | Стрільчук М.А. | Формування соціальних компетентностей в учнів засобами фізичного виховання. | |
4 | Сидоряк О.І. | Виховання потреб та бажання у систематичних заняттях фізичними вправами, створення умов для саморозвитку і самореалізації особистості учнів. | |
5 | Романюк В.Я. | Формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження власного здоров’я, удосконалення фізичного розвитку та підготовки | |
6 | Цуренко Н.Г. | Врегулювання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі. | |
7 | Стрільчук О.В. | Психологічний супровід соціалізації підлітка. | |
8 | Максимюк Л.І. | Формування життєвих компетентностей на уроках трудового навчання. | |
9. | Крайський О.М. | Розвиток музично-творчих здібностей школярів засобами мистецтва. | |
3 | МО вчителів початкових класів | « Роль освітнього процесу у розвитку соціальної компетентності школяра НУШ» | |
1. | Остафійчук Орися Костянтинівна | Формування пізнавальної компетенції молодшого школяра НУШ | |
2. | Тодорюк Світлана Іванівна | Розвиток пізнавальної активності молодших школярів як один із аспектів реалізації компетентнісно – орієнтованого підходу на уроках | |
3. | Лазурко Софія Данилівна | Розвиток пізнавального інтересу , як засіб формування особистості молодшого школяра на уроках української мови | |
4. | Крайська Дарія Георгіївна | Формування інтелектуального і творчого потенціалу учнів початкової ланки освіти | |
5. | Гуцуляк Світлана Василівна | Формування загальнонавчальних умінь і навичок для розвитку творчих здібностей учнів початкових класів | |
6. | Цуркан Інна Георгіївна | Стимулювання пiзнавальної активностi учнiв початкових класiв, як засiб формування ключових компетентностей | |
7. | Челеняк Ірина Анатоліївна | Інтегроване навчання як засіб гармонійного розвитку молодших школярів | |
8. | Алексєєва Валентина Петрівна | Вплив інтерактивних методів і прийомів на розвиток творчих здібносте | |
9. | Дмитрашко Ольга Іванівна | Формування ключових життєвих компетентностей учнів початкових класів шляхом використання інноваційних технологій | |
10 | Царик Марія Михайлівна | Роль гри у підвищенні пізнавальної активності молодших школярів | |
11 | Шевченко Тетяна Василівна | Формування мовленнєво-комунікативних компетентностей в початковій школі | |
12 | Коваль Ольга Юріївна | Впровадження інтерактивних технологій навчання | |
13 | Куржій Ірина Троянівна | Формування пізнавальної компетенції учнів | |
4 | ЦПК іноземної філології | «Формування комунікативних навичок учнів на уроках англійської мови для успішної соціалізації особистості» | |
1 | Писарук Г.П. | Соціалізація учнів на уроках англійської мови шляхом удосконалення комунікативної компетентності | |
2 | Заяц В.П. | Вплив нових педагогічних технологій на процес соціалізації особистості в умовах дистанційного навчання під час вивчення англійської мови | |
3 | Шевчук А.М. | Розвиток соціальних компетенцій здобувачів освіти шляхом впровадження інноваційних технологій на уроках англійської мови | |
4 | Білоус І.М. | Практично-діяльнісні технології формування комунікативної компетентності учнів у процесі вивчення англійської мови | |
5 | ЦПК української філології | «Активізація розумової діяльності для соціалізації випускника в умовах компетентнісного підходу» | |
1 | Бошелюк А.О. | Формування комунікативних здібностей учнів на уроках української мови та літератури як основного акценту для соціалізації особистості | |
2 | Крючко І.П. | Реалізація компетентнісного підходу через використання різних видів диктантів на уроках української мови | |
3 | Чугуєва Н.В. | Розвиток мовних компетентностей випускника сучасної української школи на уроках літератури | |
4 | Коваль Ю.С. | Використання мультимедійної системи спільного навчально-виховного впливу вчителів, батьків, громадськості в умовах компетентнісного підходу | |
5 | Осіпова А.І. | Людинотворчий аспект викладання української мови як основа соціалізації учнів в умовах компетентнісного підходу | |
6 | Романюк Н.П. | Формування національно свідомої, духовно багатої особистості, яка володіє вміннями й навичками вільно користуватися засобами рідної мови | |
6 | ЦПК суспільно-гуманітарних дисциплін | «Створення сприятливого освітнього простору в умовах компетентнісного підходу для соціалізації особистості на уроках історії, правознавства , зарубіжної літератури» | |
1 | Скибінська Л.С. | Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу раціональним поєднанням традиційних та інноваційних педагогічних технологій на уроках історії та правознавства. | |
2 | Вороніна Л.А. | Розвиток емоційного інтелекту у процесі соціалізації учнів на уроках зарубіжної літератури. | |
3 | Побережна Н.О. | Використання міжпредметних звязків на уроках зарубіжної літератури як один із засобів реалізації ключової компетентності «Обізнаність та самовираження у сфері культури» | |
4 | Трипадуш Д.М. | Вивчення художнього твору крізь призму культурно-історичного аналізу на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу для соціалізації особистості | |
5 | Янцаловська О.В. | Виховання у школярів культури читання як засобу розвитку духовно-розвиненої особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу для соціалізації особистості | |
6 | Ткачук Т.М. | Вивчення історії з використанням інноваційних технологій на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу для соціалізації особистості | |
7 | Леонтій М.М. | Впровадження інноваційних технологій на уроках румунської мови на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу для соціалізації особистості | |
7 | ЦПК природничих дисциплін | Розвиток креативного мислення учнів як складова соціалізації особистості. | |
Герман А.В. | Використання ІКТ на уроках біології як засіб підвищення якості навчальних досягнень учнів | ||
Блисенко Ю.Д. | |||
Блисенко О.В. | Удосконалення форм і методів проведення уроків хімії, біології, природознавства, та створення середовища для самореалізації і всебічного розвитку особистості | ||
Безверха В.Д. | Формування причинно-наслідкових звязків на уроках географії | ||
Білоус Н.М. | Компетентнісний підхід до навчання учнів на уроках географії | ||
Юркевич М.І. |
Березень 2020 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |